Simple CRM, une solution CRM propulsée par l'éditeur S!MPL.
SIMPLE CRM © est une marque déposée, représentant le logiciel de relation client et gestion des processus, nommé SIMPLE CRM. Il est possible de tester gratuitement le logiciel et sans obligation d'achat. La demande doit être introduite via ce formulaire. Une entreprise peut demander à tester maximum 3 fois le logiciel. En cas d'abonnement à l'utilisation de Simple CRM, cette utilisation est régie par le contrat et conditions générales dont vous trouverez copie ici.
Simple CRM © est géré par SIMPLE GROUP SA, entreprise au capital de 177.800 Euro, enregistrée sous le numéro de TVA BE 0715800612, adresse légale: 48 rue des Martyrs, 4800 Verviers – Belgique.
SIMPLE GROUP SA opère sous l'appellation commerciale S!MPL ©, marque déposée représentant son activité d'édition de logiciels.
La distribution de Simple CRM © à destination des indépendants et TPE en France, est assurée par Alula Software SARL, entreprise fondée à Bergerac, sous le numéro de TVA FR 31750771826, SIRET: 75077182600039, adresse légale : Route des Marroux, 24520 Saint-Nexans - France.
Nos bureaux sont établis en Belgique (Liège et Verviers), France (Bergerac) et Roumanie (Brasov).
Nos infrastructures serveurs sont réparties sur la France, Belgique, Irlande, Allemagne, Espagne et Roumanie.
Pour plus d'information, merci de visiter le site internet de S!MPL: http://the-happiness-at-work.com
Si vous le désirez, changez votre gestion de nos cookies: CONSENT PREFERENCES.
Contact
- TEL: +33533140029 de 9h00 à 17h00, du lundi au vendredi
- EMAIL VIA FORMULAIRE : disponible ici
Editeur responsable de ce site Internet
- Editeur reponsable: Brice Cornet
- Simple GROUP, TVA BE 0882433150, adresse légale : 48 rue des Martyrs, 4800 Verviers – Belgique.
Hébergeur de ce site Internet
Hébergeur: Online SAS
BP 438 - 75366 Paris CEDEX 08 - RCS Paris B 433 115 904 - France
Email disclaimer, RGPD, information web et politique cookie(s)
Toutes les informations reproduites sur ce site (articles, dossiers, fiches pratiques, photos, logos, etc) sont protégées par les dispositions nationales et internationales relatives à la propriété intellectuelle. Par conséquent, aucune de ces informations ne peut être reproduite, diffusée, transmise, traduite, vendue, exploitée de quelque manière que ce soit sans l´accord préalable écrit de SIMPLE CRM, de ses éditeurs et/ou de l'auteur du(es) texte(s).
Sans préjudice des mentions particulières propres aux différentes sections de SIMPLE CRM, les textes publiés sur ce site ont un caractère informatif et/ou documentaire. Veuillez noter qu´un certain nombre de dénominations, signes et logos (entre autres le logo et la dénomination SIMPLE CRM) sont des marques protégées. Tout différend relatif au site SIMPLE CRM sera exclusivement régi par le droit belge. Les tribunaux de Liège seront seuls compétents en cas de différend.
Nos courriels et toutes ses pièces jointes peuvent contenir de l'information de nature confidentielle ou privilégiée. Si vous avez reçu ce courriel par erreur, merci de ne pas le transférer, le copier ou l'utiliser. Veuillez communiquer immédiatement avec l'expéditeur et supprimer le message dans son intégralité. Le fait de vous avoir envoyé ce courriel par erreur ne signifie pas que l'expéditeur renonce à ses droits. SIMPLE CRM et ses sociétés affiliées ne peuvent être tenues responsables de toute perte ou dommages liés au présent courriel et peuvent effectuer un suivi de ce courriel, le conserver et l'examiner. Les opinions exprimées dans le présent courriel sont celles de son auteur et non celles de SIMPLE CRM et de ses sociétés affiliées.
SIMPLE CRM se réserve le droit de vous contacter par téléphone et/ou e-mail afin de vous transmettre des offres commerciales. Si vous ne désirez pas être contacté, merci d’en faire la demande par e-mail à dpo(at)simpl.team
PROTECTION DE LA VIE PRIVÉE
Notre société prend toutes les mesures visant à protéger au mieux votre vie privée et à satisfaire aux normes prévues par la Loi sur la Protection de la Vie Privée en matière de traitement des données à caractère personnel. Ainsi, des mesures de sécurité ont, par exemple, été prises afin de prévenir la perte, l'usage abusif ou la modification des informations reçues sur notre site.
Si vous désirez une copie des informations que nous stockons sur vous, leur mise en sommeil ou leur effacement, en respect du RGPD, merci d'en faire la demande par email sur dpo(at)simpl.team
Nous recueillerons les données à caractère personnel et professionnel dans une base de données. Ces dernières seront obtenues dans le cadre de:
l'achat de produits, la participation à des actions, l'utilisation de notre site Internet.
Ces données seront traitées et utilisées dans le but:
de vous contacter à des fins de marketing, de vous communiquer des informations relatives à d'éventuelles commandes, de pouvoir vous offrir un service optimal et seront réputées nous avoir été communiquées volontairement par vous.
Les informations recueillies ne sont pas accessibles au public. Seules les personnes habilitées peuvent les consulter en fonction de leur tâche. Le traitement de ces données est destiné uniquement à des fins internes. Le client ne doit pas en être informé pour autant que les conditions suivantes soient remplies:
Objectifs du traitement: La livraison au client des produits / services commandés, La livraison de toute autre information,Toute autre activité de gestion interne, Le règlement des litiges, L'exercice d'un contrôle comptable.
Les données à caractère personnel et professionnels sont communiquées, à la demande des autorités judiciaires ou des services de police, sans l'autorisation préalable de leur titulaire.
Nous collectons également des données à caractère non personnel, par exemple via tout site web qui vous aurait mené au nôtre. Ces informations sont utilisées pour l'analyse de données marketing publiques, comme l'examen du navigateur le plus utilisé, dans le but d'améliorer notre offre.
Notre société utilisera des « cookies ». Il s'agit de petites unités d'information que notre serveur envoie à votre navigateur. Ces informations sont encodées sur le disque dur de l'utilisateur et sont transmises, lors de chaque visite, à l'administrateur du site web visité. Le visiteur du présent site web accepte l'utilisation de cookies par notre société. Dans le cas d'une désactivation des cookies dans votre navigateur, il ne nous sera pas possible de vous garantir le fonctionnement optimal du site.
Enfin, des informations sont collectées dans des fichiers-registres (« log files »). Ces informations peuvent être utilisées à des fins internes, telles que les analyses de trafic et de profil. Il est à noter que ces informations sont anonymisées et donc non rattachées à votre identité.
- Visit our website
at https://crm-pour-pme.fr , or any website of ours that links to this privacy notice
- Engage with us in other related ways, including any sales, marketing, or events
names
phone numbers
email addresses
mailing addresses
job titles
billing addresses
- To respond to user inquiries/offer support to users. We may process your information to respond to your inquiries and solve any potential issues you might have with the requested service.
- To save or protect an individual's vital interest. We may process your information when necessary to save or protect an individual’s vital interest, such as to prevent harm.
- Consent. We may process your information if you have given us permission (i.e.
, consent) to use your personal information for a specific purpose. You can withdraw your consent at any time. Learn more about withdrawing your consent.
- Performance of a Contract. We may process your personal information when we believe it is necessary to
fulfill our contractual obligations to you, including providing our Services or at your request prior to entering into a contract with you.
- Legal Obligations. We may process your information where we believe it is necessary for compliance with our legal obligations, such as to cooperate with a law enforcement body or regulatory agency, exercise or defend our legal rights, or disclose your information as evidence in litigation in which we are involved.
- Vital Interests. We may process your information where we believe it is necessary to protect your vital interests or the vital interests of a third party, such as situations involving potential threats to the safety of any person.
- If collection is clearly in the interests of an individual and consent cannot be obtained in a timely way
- For investigations and fraud detection and prevention
- For business transactions provided certain conditions are met
- If it is contained in a witness statement and the collection is necessary to assess, process, or settle an insurance claim
- For identifying injured, ill, or deceased persons and communicating with next of kin
- If we have reasonable grounds to believe an individual has been, is, or may be victim of financial abuse
- If it is reasonable to expect collection and use with consent would compromise the availability or the accuracy of the information and the collection is reasonable for purposes related to investigating a breach of an agreement or a contravention of the laws of Canada or a province
- If disclosure is required to comply with a subpoena, warrant, court order, or rules of the court relating to the production of records
- If it was produced by an individual in the course of their employment, business, or profession and the collection is consistent with the purposes for which the information was produced
- If the collection is solely for journalistic, artistic, or literary purposes
- If the information is publicly available and is specified by the regulations
- Business Transfers. We may share or transfer your information in connection with, or during negotiations of, any merger, sale of company assets, financing, or acquisition of all or a portion of our business to another company.
- When we use Google Analytics. We may share your information with Google Analytics to track and
analyze the use of the Services. The Google Analytics Advertising Features that we may use include: Remarketing with Google Analytics , Google Display Network Impressions Reporting and Google Analytics Demographics and Interests Reporting . To opt out of being tracked by Google Analytics across the Services, visit https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. You can opt out of Google Analytics Advertising Features through Ads Settings and Ad Settings for mobile apps. Other opt out means include http://optout.networkadvertising.org/ and http://www.networkadvertising.org/mobile-choice. For more information on the privacy practices of Google, please visit the Google Privacy & Terms page.
- Affiliates. We may share your information with our affiliates, in which case we will require those affiliates to
honor this privacy notice. Affiliates include our parent company and any subsidiaries, joint venture partners, or other companies that we control or that are under common control with us.
- Business Partners. We may share your information with our business partners to offer you certain products, services, or promotions.
- Visit our website
at https://crm-pour-pme.fr , or any website of ours that links to this privacy notice
- Engage with us in other related ways, including any sales, marketing, or events
names
phone numbers
email addresses
mailing addresses
job titles
billing addresses
- To respond to user inquiries/offer support to users. We may process your information to respond to your inquiries and solve any potential issues you might have with the requested service.
- To save or protect an individual's vital interest. We may process your information when necessary to save or protect an individual’s vital interest, such as to prevent harm.
- Consent. We may process your information if you have given us permission (i.e.
, consent) to use your personal information for a specific purpose. You can withdraw your consent at any time. Learn more about withdrawing your consent.
- Performance of a Contract. We may process your personal information when we believe it is necessary to
fulfill our contractual obligations to you, including providing our Services or at your request prior to entering into a contract with you.
- Legal Obligations. We may process your information where we believe it is necessary for compliance with our legal obligations, such as to cooperate with a law enforcement body or regulatory agency, exercise or defend our legal rights, or disclose your information as evidence in litigation in which we are involved.
- Vital Interests. We may process your information where we believe it is necessary to protect your vital interests or the vital interests of a third party, such as situations involving potential threats to the safety of any person.
- If collection is clearly in the interests of an individual and consent cannot be obtained in a timely way
- For investigations and fraud detection and prevention
- For business transactions provided certain conditions are met
- If it is contained in a witness statement and the collection is necessary to assess, process, or settle an insurance claim
- For identifying injured, ill, or deceased persons and communicating with next of kin
- If we have reasonable grounds to believe an individual has been, is, or may be victim of financial abuse
- If it is reasonable to expect collection and use with consent would compromise the availability or the accuracy of the information and the collection is reasonable for purposes related to investigating a breach of an agreement or a contravention of the laws of Canada or a province
- If disclosure is required to comply with a subpoena, warrant, court order, or rules of the court relating to the production of records
- If it was produced by an individual in the course of their employment, business, or profession and the collection is consistent with the purposes for which the information was produced
- If the collection is solely for journalistic, artistic, or literary purposes
- If the information is publicly available and is specified by the regulations
- Business Transfers. We may share or transfer your information in connection with, or during negotiations of, any merger, sale of company assets, financing, or acquisition of all or a portion of our business to another company.
- When we use Google Analytics. We may share your information with Google Analytics to track and
analyze the use of the Services. The Google Analytics Advertising Features that we may use include: Remarketing with Google Analytics , Google Display Network Impressions Reporting and Google Analytics Demographics and Interests Reporting . To opt out of being tracked by Google Analytics across the Services, visit https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. You can opt out of Google Analytics Advertising Features through Ads Settings and Ad Settings for mobile apps. Other opt out means include http://optout.networkadvertising.org/ and http://www.networkadvertising.org/mobile-choice. For more information on the privacy practices of Google, please visit the Google Privacy & Terms page.
- Affiliates. We may share your information with our affiliates, in which case we will require those affiliates to
honor this privacy notice. Affiliates include our parent company and any subsidiaries, joint venture partners, or other companies that we control or that are under common control with us.
- Business Partners. We may share your information with our business partners to offer you certain products, services, or promotions.